News ;)

Siemanko!Tak jak pisałam byłam dzisiaj pozałatwiać różne sprawy i pokupywać wszystko do szkoły w Miliczu.Mam już prawie wszystko także mogę zapomnieć na chwilę jeszcze o szkole.Co prawda mam plecak ,ale chce dokupić jeszcze jakąś torbę dużą na ramię,ale to już nawet w roku szkolnym kupię;)

 W biegu wstąpiłam do drogerii i udało mi się tylko kupić olejek bo mam zamiar olejować włosy aby poprawić ich stan.W przyszłym tygodniu pójdę na spokojnie bo muszę jeszcze dokupić parę rzeczy żeby zacząć pielęgnować włosy.Na różnych blogaach czytałam że należy zacząć od podcięcia zniszczonych końcówek i dlatego dzisiaj również wybrałam się do fryzjera.Prawie nie widać bo mało ściełam ;P Nie udało mii się kupić wszystkiego za jednym razem bo miałam 20 minut do autobusu ,a jeszcze musiałam załatwić jedną sprawe po drodze.Teraz jeszcze dokupie szampony ,maski i zaczynamy :D

A dla Was zdjęcia nowości,co prawda nie wszystkich bo zapomniałam o jednej bluzce ,ale to pokaże przy okazji;) Kupiłam je wtedy co tą bluzkę którą pokazywałam chyba 2 posty wcześniej:)




W tej ramonesce urzekły mnie ćwieki <3 -sklep Only




Ten sweterek taki troche nietypowy i to mi się w nim spodobało-Vila

I kilka moich fotek z dzisiaj:






Taki olejek kupiłam:


Idę się kompać,narka ;*

Categories:

5 Responses so far.

  1. pinceau says:

    Witaj,
    Próbuję już drugi raz napisać komentarz ;d Codziennie wchodzę na Twojego bloga i z niecierpliwością czekam na nowe posty. Ciekawie piszesz i masz genialne "outfity" :) Jeśli mogę Ci delikatni doradzić... W liceum jest totalna rewia mody , sama jestem licealistką :D Musisz jeszcze trochę popracować. Lepiej dobieraj kolory. :) Ogólnie jest super ! Pisz dalej ! :) To tyle z mojej strony.
    Pozdrawiam,
    Kaśka

  2. Amanda says:

    Super zdjęcia ;) Zapraszam do mnie.

  3. Dorothy says:

    Bardzo mi miło :)

    Dzięki za rade,wezmę to pod uwagę :)

  4. wigga says:

    ooo to super, mam nadzieję, że moje posty Ci pomogą:)

  5. Pochmurka says:

    do szkoły leśnej idziesz?:)
    bardzo podoba mi się top w paski!:)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)