Niemieckie słodycze

Hej :)) Dzisiaj od rana coś robiłam i tak się nie obejrzałam a już była 15 ;o Pojechałam z ciocią na zakupy a jak wróciłam to zagadałam się na skypie i dopiero teraz sobie przypomniałam,żeby coś tu napisać. Chciałam zrobić jakieś zdjęcia mojego dzisiejszego stroju,ale moje podwórko wygląda jakby przeszedł przez nie huragan bo stawiają garaż i płot i nawet nie ma gdzie zdjęć zrobić bo wszędzie są jakieś rzeczy xd  A gdzieś dalej nie chce mi się iść,chociaż może zaraz się wybiorę ale wątpie xd

Kompletnie zapomniałam,że po przyjeździe z Niemiec miałam dla Was zrobić notke specjalną czyli niemieckie słodycze.Nie będę teraz dużo się rozpisywała,tylko napisze coś przy zdjęciach:

To jest coś podobnego do Pocky,czytałam o tym u jednej z blogerek i bardzo chciałam spróbować,ale w normalnych sklepach ich nie ma ;< W niemieckim supermarkecie je dostałam ;)


Niemieckie lody są o wiele lepsze niż nasze z Polski.Byłam również na takich normalnych gałkowanych i są o wiele lepsze i większe gałki niż w PL.
W niemieckiej piekarni dorwałam również dounty -pycha były!<3


No i następne podobne do Pocky paluszki-te były pycha ;D Od teraz męcze tate ,zeby mi je kupywał;D


I jakieś moje kamerkowe na koniec:


A teraz lecę robić moją sałatkę!:D Jutro prawdopodobnie napiszę wczesniej ,bo po południu chyba nie będzie mnie  domu xd  No i jednak zamówiłam vans'y -nie mogę się doczekać aż przyjdą ^^Narka ;*

Categories:

One Response so far.

  1. bree says:

    smakowiczki <3

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)