OOTD

Hej hej;) OOTD czyli dzisiaj dla was outfit of the day xd Z racji tego,że z rana jechałam do Milicza  a była brzydka pogoda ubrałam w końcu moje vans'y.W Miliczu załatwiłam kilka spraw i poszliśmy na pizze,a potem do domku.Po powrocie zrobiłam dla Was kilka zdjęć.Poza tym sprzątałam dzisiaj w szafie i stwiedziłam ,że muszę przystopować z kupowaniem ciuchów,bo znalazłam mnóstwo jeszcze z metkami,a o takich co kupiłam a miałam tylko raz na sobie to już w ogóle nie wspomne xd Spodziewajcie się teraz dużej porcji outfitów bo w środe wraca mój fotograf i w końcu będzie miał mi kto zdjęcia robić ;D Jutro postaram się ogarnąć notke z nowościami i dodać jakieś dokładniejsze zdjęcia butów xd



 






bokserka-H&M
bluza-H&M
spodnie-Tally Weijl
buty-vans

A teraz lecę robić sobie popcorn a potem biorę się za oglądanie jakiegoś filmu .Miłego wieczoru!;*

PS.Poza tym chciałabym bardzo podziękować bo w ostatnim czasie wzrosła mi oglądalność najbardziej w takich krajach jak Stany Zdjednoczone i Bułgaria ;)) ,no i jeszcze witam nowych czytelników z Anglii,Francji,Hiszpani,Kanady i Niemiec ;)

Categories:

4 Responses so far.

  1. świetne vansy :)
    też bardzo podoba mi się sweterek z sercem ^^
    pozdrawiam !

  2. fajny zestaw . ;d
    ale ty chudziutka jesteś !
    również obserwuje !

  3. Wikaa says:

    Ciekawe zdjęcia. Pasuje Ci ta fryzura ;D
    świetny blog, obserwujemy? :D

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)