Ostatnia część zdjęć z Antonina/outfit

Siemanko!:)Ostatni poniedziałek wakacji minął mi niestety baaardzo szybko ;< Niby nie robiłam nic konkretnego,a tak szybko mi ten czas zleciał.Pod wieczór wpadł do mnie chłopak i oglądaliśmy film.

Mam dla Was tyle już gotowych zdjęć że nie wiem które dodawać,z racji tego że mam jeszcze jedną porcje zdjęć z Antonina postanowiłam że ją dzisiaj dodam i te zdjęcia będę miała już z głowy.Poza tym póki są wakacje będę jeszcze chodziła na zdjęcia i je dodawała na bieżąco,a te co mam przygotwane to zostawie na rok szkolny,bo nie wiem czy będę miała tyle czasu żeby chodzić na zdjęcia często -w końcu będę już w liceum i z tego co mi koleżanka mówiła jest baardzo dużo nauki







 

Na ostatnich zdjęciach byla 10 rano ,a było tak ciemno bo się pogoda popsuła i lał deszcz;o Na szczęście potem się rozpogodziło :)
A teraz strój:
sukienka-allegro
Stój nr.2
bolerko-H&M
bluzka-kupiłam ją w nowo otwartym(wtedy ) sklepie w Miliczu i myślałam że jest no name ,dopiero ostatnio jak ściągałam zobaczyła że na metce pisze Pull&bear :)
leginsy-New Yorker
baleriny-no name
A  jutro praktycznie od rana do wieczora Milicz,bo muszę pozałatwiać parę spraw i podokupywać ostatnie rzeczy do szkoły;) Dobranoc;*

Categories:

4 Responses so far.

  1. bree says:

    fajne zdjęcia:)

  2. Świetne zdjęcia i bardzo ładna sukienka ;)

  3. Świetny blog!
    Zapraszam do mnie, kilka nowych zdjęć :)
    Pozdrawiam

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)