Outfit :) + paznokcie

Siemka!;D Rano zostałam obudzona i się dowiedziałam,że moja okulistka na 2 dni wraca z urlopu i akurat dzisiaj będzie.Ubrałam sie szybko i pojechałam z mamą i ciocią.Okazało się ,że ona mi nie dobierze soczewek i muszę jechać do Wrocławia do jakiegoś optyka co się tym zajmuje.Na szczęście w  przyszłym tygodniu jadę do Wro do szpiatala,więc  w dzień kiedy będę wychodziła podjedziemy do optyka i mi dobierze i nauczy zakładać soczewki.Ajajj,nie mogę się doczekać,tym bardziej że dzisiaj się dowiedziałam,że wada mi się pogorszyła ;< i musze mieć cały czas okulary,no ale już od przyłego tygodnia soczewki ;D Potem połaziłam trochę z ciocią po sklepach i wróciłyśmy do domu.Strasznie bolał mnie brzuch więc się położyłam iii nawet nie wiem kiedy zasnełam xd  W każdym razie obudziłam się przed chwilą ;D

A dla Was mam taki mój najzwykleszy outficik,jak mam mało czasu na dobranie ubrań a wiem,że mam dużo tego dnia do rooboty :)







koszulka-New Yorker
bluza-H&M
spodnie-no name
trampki-H&M

Dzisiaj nie rozstaje się z pepsi  z lodem bo jest tak gorąco!

I na koniec moje paznokcie ,które sobie wczoraj zrobiłam :

 


Dzisiaj buszując po internecie znalazłam fajne vans'y.Te które do tej pory widziałam mi się się nie podobały bo były krótkie,a ja takich nie lubie.Dzisiaj znalazłam takie za kostke i zastanawiam się czy ich nie zamówić,ale chyba jednak to zrobię  zaraz ;D Lecę pa ;*

Categories: ,

One Response so far.

  1. Świetny outfit taki prosty :)
    I bardzo ładne pazurki! :)
    + Jeśli masz ochotę zaprszam na rozdanie, do wygrania dowolna para butów renee :)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)