Outfit

Siemka ;D Dzisiaj rano wybrałam się do Milicza.Pochodziłam troche po sklepach,ale (praktycznie tak jak zawsze) nic mi się nie spodobało xd Na koniec poszłam na pyszne lody i wróciliśmy do domu. Odrazu jak przyjechałam porobiłam kilka zdjęć mojego stroju ,bo obiecałam jakiś outfit z pastelowymi rurkami.Postaram się jeszcze niedługo dodać jeszcze jeden bo ten był wybierany na szybkiego ,a chce jakiś jeszcze bardzej przemyślany dodać xd Wczoraj zapomniałam napisać,ale w tygodniu jak byłam w szpitalu przyszły vans'y ale mama mi nic nie mówiła,żebym nie przeżywała,że nie moge przymierzyć haha xd Dodam ich zdjęcia razem z moimi wczorajszymi szybkimi zakupami we Wro,ale to może jutro to ogarne,albo pojutrze bo jeszcze nawet z auta nie zabrałam ich tylko walizke bo tam był laptop haha xd







bluzka-no name
spodnie-H&M
buty-jakiś sklep w Marino xd


A teraz wracam oglądać jakiś film,bo przed chwilą jeden już skończyłam,ale biorę się za następny.Miłego weekendu!;*

Categories:

4 Responses so far.

  1. Śliczne buty :)
    Bardzo ładny outfit :D
    Chętnie zjadłabym teraz lody <3
    Słodki kotek :D

  2. Naomi says:

    O jaa .. zakochałam się w tych spodniach, podobne widziałam w Cubusie : ))

  3. Octavia says:

    buty fajnie :) ale jesteś chudziutka <3

    również dodaje :)

  4. śliczne spodnie ;d a jaki grubiutki kociaak *,*

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)