Outfit ;)

Siemka! Dzisiaj rano jak wyszłam z domu tak praktycznie dopiero teraz wróciłam xd Z rana obudził mnie chłopak który dzisiaj wrócił z Anglii i nie mogąc się doczkać aż wstane- postanowił sam mnie obudzić xd Poszliśmy na spacer,wróciłam tylko do domu na obiad i poszłam spowrotem tym razem pocykać dla Was kilka zdjęć.Trochę nam zeszło i dopiero 10 minut temu weszłam do domu ;d

W outficie prezentuję Wam spódniczkę ,którą ostatnio kupiłam a jeszcze nie miałam okazji jej ubrać ;) Zdjęć jest bardzo dużo ,więc postanowiłam je podzielić na dwa posty :)










bokserka-Atmosphere
spódniczka-Bershka
buty-CCC

A teraz się z Wami żegnam bo zaraz przyjdzie do mnie chłopak ;) Bye ;*

Categories:

3 Responses so far.

  1. werii says:

    Chudzielec!

    ładnie. ;)

  2. Filipg says:

    swietnie wygladasz ;d
    masz super sy;wetke ;)

  3. Natt. says:

    śliczna ta spódniczka :)
    jeju, ale jesteś chuda!

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)