Park

Siemka!No w końcu jest mega gorąco<3 Korzystając z pogody wybrałam się dzisiaj z  chłopakiem nad staw trochę się poopalać.Mam dla Was kilka zdjęć ,ale najpierw chcę pokazać te z wczoraj ,które zrobiłam by pokazać Wam drugą z bluzek jakie dostałam ;) Było strasznie gorąco więc długo nie wytrzymaliśmy i zwineliśmy się do domu.Oglądnełam dzisiaj świetny film p.t ''Tortury",a potem wyszłam na wieczorny spacerek.Przed chwilą weszłam do domu i postanowiłam do Was napisać.













koszulka-Primark
spodenki-Pimpkie +DIY
A jutro prawdopodobnie Wrocław ;> Teraz idę się kompać więc pa pa;*

Categories:

4 Responses so far.

  1. werii says:

    bardzo ładnie. :)

  2. Asi says:

    ładne zdjęcia i strasznie podoba mi się ta bluzka :D
    [weird-fangirl.blogspot.com]

  3. Filipg says:

    slicznie ;)
    ladne zdj ;*

  4. Dosienia says:

    Jesteś przepiękna! ;)
    Obserwuję...
    Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś do mnie wpadniesz. :*

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)