Siema!;) Dzisiaj kolejny dzień obijania się czyli czytania gazet,książek i oglądania filmów.Przed chwilą obejrzałam świetny film na necie p.t ''Szczęściarz" -polecam,bardzo fajny! Chcę już do domu,a jutro raczej jeszcze nie wyjdę ;< Masakra!W dodatku wstawać trzeba wcześnie (dla mnie godzina 8 rano to bardzo wcześnie haha xd) Dobra kończę bo i tak nie mam o czym pisać,a dla Was jakieś zdjęcia ;)






Pa pa ;*

Categories:

One Response so far.

  1. Oglądałam też ten film.:D Jest Super. On naprawdę ma szczęście.:DD

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)