Soczewki

Siema :) Dzisiaj chce zrobić takki trochę inny post niż zwykle,ale mam nadzieję ,że komuś się przyda.Być może są wsród Was osoby które zasatanwiają się czy nie zamienić okulary na soczewki.Ja bardzo długoo z tym zwklekałam i żałuję.Od równo 2 tygodni noszę soczewki i jestem mega zadowolona!Najważniejsze jest to że naprawdę dobrze w nich widzę,o wiele lepiej niż w okularach.Ja soczewki muszę wymieniać co dwa tygodnie,dzisiaj właśnie pierwszy raz wymieniłam.Najlepsze są 1 dniowe ale narazie się nad nimi zastanawiam,bo z tych co mam też jestem zadowolna.Najgorsze jest ściąganie,osoby panikujące będą sie bały,ja do takich osób należę,a teraz po dwóch tygodniach zdjęcie soczewek zajmuje mi ok. minuty,założenie jeszcze krócej.Także jeżeli ktoś się zastanawia to naprawdę polecam!Jeżli macie jakieś pytania to piszcie śmiało ;)

A dla Was zdjęciaaaa z Antonia(pogoda<3) Co prawda dzisiaj się trochę popsuła,ale potem się rozpogodziło ;D






Ha a ha ha.To zdjęcie było robione w momencie jak się zanurzyłam po raz pierwszy.Zimnaa woda się wydawała i moja mina xd <3


A tak poza tym to dzisiaj dowiedziałam się z kim jestem w klasie i jestem mega zdowolona!;D Ogólnie z nowej klasy znam może z 3 osoby xd

A teraz lecę!Narka ;*

Categories:

2 Responses so far.

  1. Naomi says:

    Od dawna się nad tym właśnie zastanawiam. Tyle że mam 14 lat, nie wiem czy soczewki były by dla mnie odpowiednie :)

  2. ale Ty jesteś szczupła *,*

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)