TAG

Siema!Jakiś czas temu zostałam otagowana ,ale zbytnio nie śpieszyło mi się żeby wziąć udział w tej zabawie.Polega ona na napisaniu 7 rzeczy o sobie i odpowiedzeniu na pytania,a następnie otagowaniu 10 innych blogów; )

A więc zaczynamy:
1.Jestem domatorem.Najchętniej siedziałbym  w domu i nie wychodziła ale to też dlatego że jestem strasznym leniem .
2.Od 3 września idę do nowej szykoły czyli do I Lo w Miliczu .
3.Od niedawna interesuję się włosomaniactwem i w tym tygodniu wybieram się po różne kometyki do włosów i zaczynam poprawiać kondycję moich włosów :)
4.Uwielbiam blogować  i czytać różne blogi.Na dzień dzisiejszy nie wyobrażam sobie życia bez blogowania,zdecydowanie to uwielbiam!
5.Kocham fotografować!Co prawda od niedawna się tym interesuję,ale cały czas się szkole,czytam różne blogi o fotografii i zbieram kasę żeby kupić lepszy obiektyw ;d
6.Bardzo lubię język angielski ,z tym między innymi wiążę moją przyszłość.Chciałaym zwiedzić Londyn  i ogólnie pojechać do Anglii.
7.Jeżeli chodzi o szkołę to jestem strasznie pracowita,nie wyobrażam sobie że moge iść do szkoły bez odrobionego zadania,albo nie nauczona na sprawdzian /kartkówkę hah xd Jak na razie to właśnie szkoła jest moim piorytetem.

Teraz TAG:
1. Czy masz na sobie jakieś perfumy, jeżeli tak to jakie?
Tak mam.Są z Oriflame,a ich nazwa to Eclat Weekend chyba ;)
2. Tęsknisz za kimś?
Nie.
3. Lubisz szkołę ?
Myślę,że tak,wiadomo czasami mam dość nauki,ale tak ogólnie t tak:)
4. Byłaś gdzieś na wakacjach?
Tak:) W Niemczech nad morzem i nad jeziorem w Antoninie :)
5. Masz jakieś ulubione miejsce?
Niee.Co prawda jest kilka do których lubię chodzić,ale ulubionego nie mam :)
6. Imię najlepszej koleżanki ?
Od jakiegoś czasu nie wierzę w te wszystkie'' przyjaźniee 4ever(haha)'' dlatego takiej najlepszej koleżanki nie mam:)
7. Co sądzisz o mnie?
Wydajesz się być okey :)
8. Kolekcjonujesz coś?
Nie.
9. Twoje największe marzenie?
Pojechać do Anglii.
10. Jaki film ostatnio widziałaś?
''Firm'' -przed chwilą skończyłam oglądać ,nawet fajny :)
11. Hamburger vs Kebab ? ;)
Kebab!!!!!!!!!<3333333333333
Taguję:
http://badratt.blogspot.com/

Moje pytania:
1.Styl elegancki vs sportowy?
2.Gdzie chciałabyś wyjechać na wakacje?
3.Jakie filmy lubisz oglądać ?
4.Opisz siebie w 3 słowach.
5.Największe marzenie to?
6.Dlaczego zdecydowałaś się założyć bloga?
7.Ulubiony wokalista?
8.Masz jakieś zwierzę?
9.Masz rodzeństwo?
10.Co lubisz robić?
Jeżeli ktoś inny poza otagowanymi chciałby wziąć udział to zapraszam!
A co u mnie?Leże w łóżku cały dzień bo sie kiepsko czuję,coś mnie bierze ;<< Mam nadzieję że mi przejdzie szybko !Na koniec jakieś moje zdjęcie:

Uciekam oglądać tv bo zaraz Honka ma  śpiewać.Bye ;*


Categories:

5 Responses so far.

  1. Jagoda B. says:

    dziękuję, z wielką chęcia odpowiem na TAG ! i po przeczytaniu mogę stwierdzić, że mamy duuużo wspólnego :D

  2. chciałabym mieć takie podejście do nauki ;c

  3. Jagoda. says:

    dzięki za tag.!♥ napewno się odwdzięczę.:)

  4. ja też uwielbiam fotografować. :D co prawda są to prace bardzo amatorskie, ale i tak to bardzo lubię.
    jakbyś chciała to możesz wysłać mi jakąś swoja pracę i ja dodam na mojego bloga :)
    + zapraszam! :)

  5. Natt. says:

    dziękuję Ci bardzo za otagowanie:D:*

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)