With Sami :)

Siema!;) Dzisiaj praktycznie cały dzień spędziłam z chłopakiem dlatego dopiero teraz piszę .Z rana wybraliśmy się na spacer z jego psem i przy okazji porobiliśmy zdjęcia,które zaraz pokażę :)  Też chce wilczura !Muszę namówić rodziców ;>  Potem wpadłam tylko zrobić sobie obiad i spowrotem wyszłam. Trzeba korzystać bo to już ostatnie dni ;(



Sami <3







haah szukamy patyka ,bo sie zgubił xd

tutaj zostałam przewrócona xd




Idę się kompać,narka ;*

Categories:

4 Responses so far.

  1. Pochmurka says:

    aaa, pytałam o technikum, bo Milicz w sumie słynie z niego :D

  2. Pochmurka says:

    jakieś 80km ode mnie jest Milicz:) Mieszkam bardziej pod Wielkopolską:) nawet mój były chodzi do technikum w Miliczu, a mieszka w tej samej miejscowości co ja:P

  3. Olivia.aa says:

    omomo ale masz chude nogi : )
    Śliczne zdjęcia : )
    + Zapraszam do mnie : )
    + Obserwujemy ?

  4. Anita says:

    Urocza i sympatyczna chudzinka z Ciebie, ślicznoto ^^
    Zapraszam.

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)