Zabiegana

Siema!No w końcu mam chwilę żeby napisać.Z rana wybrałam się do Wro i zaliczyłam mega udane zakupy.Jednak wchodzenie do sklepów do których zazwyczaj nie wchodzę się opłaca bo kupiłam mega ramoneskę i to w takim sklepie ,w którym byłam pierwszy raz :) Potem to kompałam się w basenie to coś robiłam,a wieczorkiem wyszłam na spacer i niedawno wróciłam.Wszyskie rzeczy jakie dzisiaj kupiłam pokażę po moim powrocie.Jutro z rana wyjeżdzam na wakacje <3 Na ile jeszcze nie wiadomooo,z racji tego że w Skorzęcinie nie ma szans na zarezerwowane domku wybieramy się nad inne jezioro,ale równie fajne jak Skorzęcin ;D Po zadzwonieniu tam okazało się że akurat jest wolny domek więc jedziemy ;DDD  Miejscowość nazywa się Antonin ;)

A teraz dla Was zdjęcia z niedzielnego opalania :















A teraz wyłanczam laptopa bo burza jest ,a pozatym muszę się spakować bo z rana ruszamy ;D Postaram się pisać normalnie bo będę miała neta ;) i porobić duużo zdjęć ;D Pa pa;*


Categories: ,

2 Responses so far.

  1. Dosienia says:

    Życzę udanej zabawy! ;)

    A tak na marginesie: Jezioro w Skorzęcinie nazywa się Nędziegiel. :*

  2. Asi says:

    miłego wyjazdu :D

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)