Cieszków

Heeej:) Przed chwilą wróciłam do domu.Tak jak pisałam wczoraj byłam u koleżanki z klasy,która mieszka w Cieszkowie.Jestem taka najedzona że ledwo żyję,zresztą zobaczycie na zdjęciach co dla Nas przygotowała. Masakra haahaha xd Po najedzeniu się postanowiłyśmy się trochę poruszać i wyszłyśmy na spacer z Marty psami.Ma ich aż 4 dlatego każda dostała jednego ;D Ogólnie było świettnie!A za tydzień albo dwa dziewczyny wpadają do mnie <3

Fondue <3333


Trochę się poplątało xd


Haha hah ;D



Teraz albo obejrzę jakiś film,albo się pouczę-stawiam na to 1 hahah xd Pa;*

Categories:

2 Responses so far.

  1. Anita says:

    Świetnie :)
    Zapraszam.

  2. Olivia.aa says:

    pieski : )
    ładne zdj : P

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)