Czwartek

Siema!:) Jutro czeka mnie pierwsza kartkówka w LO i to w dodatku z mamty :< Dobrze że w miarę to rozumiem to nie powinno być źle :) Tak poza tym to dzisiajj po szkole poszłam na chwilę do centrum ,odebrali mnie rodzice więc nie musiałam się śpieszyć na autobus xd

Jutro w końcu upragniony piątek i w dodatku kończę po 5 lekcjach bo nie ma Pana od historii ;DD Z racji że nie mamy odwozu po 5 lekcjach to idziemy z  Karroliną na miasto ;D Ha ha xd Obowiązkowo na shak'a do piekarni tak jak dzisiaj na długiej przerwie ;D

A dla Was jakieś moje dzisiejsze:


Tyle miałam dzisiaj nauki chociaż to chyba nie wszystko jeszcze xd


A w sobotę albo niedzielę na większe zakupy jesienne :D Can't wait!:D Znalazłam na stronie Bershki świetną baseballówke i ją kupie ,ale nie moge sie zdecydować który kolor xd Już ostatnio jak byłam po spodnie sie nad nią zastanawiałam,ale teraz jestem pewna że ją chce.

A teraz lecę powtórzyć na matmę ,a potem się kompać !:D Narka;*



Categories:

One Response so far.

  1. Anita says:

    Świetne zdjęcia ;)
    Matma to zuo :<
    Zapraszam.

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)