;D

Heeejka!:) Ostatnio nie piszę codziennie co mnie bardzo wkurza,że nie umiem wygospodarować dobrze czasu -.- Jutro notki też prawdopodobnie nie będzie bo robimy w szkole noc filmową i śpimy w szkole,więc wrócę dopiero w sobote rano.Mam nadzieję że będzie fajnie!;D

 Dla Was maam zdjęcia z telefonu ,być może widzieliście je na instagramie,ale nie wszyscy dlatego je tutaj dodaję:) Przedewszystkim chciałam Wam pokazać kolejną rzecz z moich niedzielnych zakupów,czyli leginsy.Takich wygodnych jeszcze nie miałam-uwiebiam je!:)



narzutka,buty,leginsy-H&M
bluzka-Primark

I  jeszcze jakieś moje:


A teraz idę pouczyć się troche:)Odezwę się w sobote ,chyba że jutro jeszcze zdążę :) Pa;*

Categories:

2 Responses so far.

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)