Fryzjer

Heej:) Wpadłam tu tylko na chwilkę pokazać zmiane w moim wyglądzie i zmykam się uczyć geografi.Nienawidzę geografii -.- Mapa itp.

Dzisiaj po szkole poszłam do fryzjera-spędziłam tam prawie 2 godziny ale jestem mega zadowolona:) A co zrobiłam?Usunełam ten okropny kolor z końcówek :D

Tak on wyglądał w rzeczywistości:
 Zdjęcie bez lampy:
 Zdjęcia z lampą :




A teaz idę znowu się uczyć -.- Narka;*



Categories:

3 Responses so far.

  1. Dusia says:

    No ładnie ci ściągnęła ten kolor. ;)

  2. Dusia says:

    No ładnie ci ściągnęła ten kolor. ;)

  3. Bardzo ładnie wyglądadsz, ja też nigdy nie przepadałam za geografią :/

    W wolnej chwili zapraszam do siebie :)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)