Kiki

Witam:) Właśnie siedzę i oglądam "Barwy szczęścia" .W  końcu zaczeły się moje seriale co mnie bardzo cieszy! Chociaż w sumie nie wiem czy  będę miała czas je oglądać jak się zacznie nauka i wszystkie moje zajęcia dodatkowe.Dzisiaj w szkole luz,nauczyciele nawet spoko,na matmie już mieliśmy nawet lekcje .Po szkole wybrałam się do rynku po torbe i kupiłam. Jak dobrze że otworzyli sklep z ciuchmi i torbami z sieciówek bo inaczej bym w Miliczu nie kupiła torby xd Postaram się ją pokazać na dniach :)

Dla Was mam zdjęcia Kikusi i moich nowych perfum :)


 Te pośrodku są nowe-zapach <3





Jutro postaram się dodać zdjęcia outfit'u :) Teraz uciekam,bye ;*

Categories:

One Response so far.

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)