New in

Heeej:) Ja dalej walczę z przeziębieniem,ale niestety wcale nie jest lepiej.No nic,ubiore się ciepło do szkoły i tyle.Dla Was mam zdjęcia wczorajszych zakupów.Najbardziej jestem zadowolona z snikersów :)  W tygodniu powinny pojawić się jakieś stylizacje z tymi rzeczami :)



Kiedyś takie buty w ogóle mi się nie podobały,dopiero ostatnio zaczełam zmieniać zdanie,aż w końcu stwiedziłam że są fajnie i kupiłam-CCC



W tych butach od początku byłam zakochana,początkowo chciałam je zamawiać z neta,ale jak zobaczyłam je wczoraj w CCC to cieszyłam się jak dziecko haha xd Pomimo tego że mają "wbudowaną " koturne są megaaa wygodne:)
 


baseballówka-Bershka


W rzeczywistości kolor jest trochę inny i lepiej wygląda ten sweterek :) Kupiłam go w Reserved.



Te ćwieki mnie urzekły <3
I jeszcze taki zwykły ,grubszy bo chciałam jakiś cieplejszy,kupiony w tym samym sklepie co ten u góry:)


Lecę się pakować ,a potem kompać.Narka;*


Categories:

One Response so far.

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)