No i się zaczeło...

Heeeeej:) No i dzisiaj niestety zaczeło się wstawanie o 6:40 i uczenie się ;< Szczerze mówiąc myślałam że będzie gorzej.Szkoły w ogólnie nie ogarniam ,gdzie jaka klasa i będę się gubić ale z czasem się naucze xd Klasa wydaje się być spoko,jeszcze prawie nikogo nie znam,ale pewnie jutro czy tam jakoś w tygodniu się poznamy :) Po zakończeniu skoczyłyśmy z Karoliną na rynek dokupić książki(i tak nie dokupiłam bo braku jeszcze 5 bo nie było) i ja chciałam sobie kupić jakąś torbe.Co prawda spodobała mi się jedna,ale nie byłam przekonana i jej nie kupiłam.Terazz się tak zastanowiłam że w sumie nie jest zła i jutro się po nią chyba wybiorę po lekcjach xd

Co do mojego planu to jestem mega zadowolona!Dzięki temu że nie moge ćwiczyć na w-fie mam 4 razy 6 lekcji i tylko raz 7,a dwa razy mam nawet na 9 i wychodzi mi że mam tylko 5 lekcji ;D Jak dobrze że ustawili tak że w-f jest albo na ostatniej albo na pierwszej.

Dla Was mam jakieś zdjęcia znalezione w folderze''na bloga'' a jeszcze nie opublikowane xd







A od jutra poznajemy nauczycieli,jestem strasznie ciekawa;> Dobra lecę się kompać !Pa ;*

Categories:

2 Responses so far.

  1. Ja też jestem strasznie ciekawa jak to będzie ;p

  2. Super foty. Mam nadzieję, że będziesz zadowolona :)
    Zapraszam do siebie :)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)