Noc filmowa

Siemka!Noc filmową uważam za baaardzo udaną.Mam super klasę-nie to co w gimnazjum,co mnie bardzo cieszy :)Wydurnialiśmy się i gadaliśmy ,że w sumie prawie w ogóle nie oglądałam filmów.Zasnełam po 4 -nie pod swoim śpiworem,w butach i soczewkach(moje oczy rano-czerwone całe ) hahaha to była masakra.Nawet nie wiem kiedy mi się przysneło,ale chyba ok.4 :D Wstaliśmy po 6 bo o 7 przyjechał po nas Karoliy tata.Ogólnie było świetnie!

Dla Was mam dwa zdjęcia z wczoraj,no jedno w sumie z dzisaj ;d


To zdjęcie jest z wczoraj przed seansem ;D
 A to dzisiaj o 7 rano-nieogarniete i zmęczone  po całej nocy.


I jeszcze jakieś zdjęcie z  outfitem z tygodnia:


Teraz mam zamiar skończyć oglądać świetny film.Jutro trzeba się czegoś pouczyć(na szczęście nie mam dużo nauki) .A w tygodniu  wybieram się do fryzjera ;D Narka ;*

Categories:

3 Responses so far.

  1. Naomi says:

    Ja także lubię moją klasę .. ; )) Też mamy noce filmowe co jakiś czas, uwielbiam takie wypady ^^

  2. oo tak, mi klasa w liceum trafiła się znacznie lepsza niż w gimnazjum :D

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)