OOTD

Siema!:) Mam teraz chwilę więc postanowiłam napisać.W szkole już się powoli zaczyna nauka,zaraz wracam do powtarzania ,bo prawie już umiem.A tak poza tym to w nowej szkole jeest okey,podoba mi się.Po szkole poszłam na granie(już ostatni rrok-huraaaaaaaaa!).No a w piątek ognisko!:D

Dzisiaj mam dla Was outfit,w którym pokażę Wam 2 rzeczy  z niedzielnych zakupów(spodnie już widzieliście,natomiast sweterka nie pokazałam)










body-allegro
sweterek-Vero Moda
spodnie-Bershka
jazzówki-no name

A ja lecę sobie zrobić herbatkę bo strasznie boli mnie gardło ;< Do piątku  musze się wyleczyć no bo ognisko grrr ;< ,mam nadzieję że mi przejdzie.Bye bye;*

Categories: ,

4 Responses so far.

  1. w tych spodniach wyglądasz cudownie :*
    + obserwuję.

  2. kasia says:

    Podoba mi się ta narzutka ;)
    Wracaj do zdrowia ;D

  3. ładne zdjęcia;DD
    ojj tak w szkole się rozkręcają :D

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)