Outfit:)

Heeej:) No i w końcu weeekend <3 Teraz może się tak zdarzać że nie będzie codziennie notki,bo mam coraz mniej czasu.

Ogólnie po pierwszym tygodniu szkoły jestem zadowoloona,więkoszość nauczycieli jest spoko,klasa zajebista i jak narazie nawet zadań dużo nie mamy ;D Dzisiaj postanowiłam odpocząć przy jakimś filmie i taki mam plan na wieczór.Jestem strasznie zmęczona,jak wchodze do domu nawet po 6 lekcjach to mam ochotę się położyć.To przez to że tak wcześnie wstaje.Jutro się wyśpie ;>

A dlaa Was dzisiejszy outfit:)












bokserka i bluzka-H&M
katana- nie pamietam już xd
spodnie-tally weijl
baleriny -no name

A teraz zmykam!Miłego weekendu :*



Categories:

3 Responses so far.

  1. Mnie przeraża tylko te wczesne wstawanie..;/
    Śliczne zdjęcia ♥

  2. Cimnaa says:

    Najgorzej wstawać tak rano, kiedy za oknem jeszcze ciemno, przynajmniej ja tak mam ;p
    Podoba mi się Twoja kurtka ;]]

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)