Outfit :)

Heeej:) Dzisiaj w szkole miałam dość luźny dzień,ponieważ jechałam na 9 i skończyłam po 6 lekcjach.Dlatego po szkole wybrałam się pozałatwiać kilka spraw w Miliczu,na szczęście nie musiałam się spieszyć na autobus bo mama była w Miliczu :D Odwiedziłam również dzisiaj fryzjera ale  nic nie robiłam bo Pani zaproponowała mi że to co chce zrobić moge zrobić w domu-nie podziałało dlatego jutro znowu wybieram  umówić się chyba że Pani będzie miała czas nawet jutro ;)

A dla Was outfit z dzisiaj:








bluzka-H&M
spodnie-H&M
buty-ccc
bransoletka-http://lemoniq.pl - kupiona już daawno temu
A jutro też mam na 9 i również kończę po 6 lekcjach -zdecydowanie lubię mój plan!:D
Dobranoc;*

Categories:

3 Responses so far.

  1. ale z Ciebie chudzinka! :D zazdroszczę. Ładna stylizacja ;)

  2. Patka ;D says:

    Łądnie, lekko i delikatnie. Podoba mi się dobór kolorów .! A bluzka jest genialna :3
    Ciekawy blog :d
    Wpadnij do mnie *.* : www.everyday-smart.blogspot.com
    Liczę na miły komentarz i nowego obserwatora :**

  3. Annulka says:

    Fajny strój ;P

    Organizuje rozdanie na blogu. Zapraszam;)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)