Outfit:P

Hej:))) Padam ze zmęczenia.Zdecdowaie 8 lekcji i bycie w domu dopiero  16 wykańcza ;< Z racji tego że tak późno wróciłam ledwie się obejrzałam a już była 20 ;o Teraz piszę do Was i idę powtarzać na EDB,PP i historie. Dzisiaj w szkole dzień okey,kartkówka z gegry nawet okey mi poszła także jestem zadowolona.

Teraz odnośnie stroju.Wczoraj przypomniałam sobie o koszuli  którą kupiłam w  wakacje ,a jeszcze nie miałam okazji jej ubrać.Dlatego dzisiaj outfit z nią w roli głównej ;)

Mój kot przeszkadzający mi w nauce xd









koszula-New Yorker
ramoneska-Zara
spodnie-H&M
baleriny- no name

A tak poza tym to dzisiaj po prawie miesiącu przyszła mi paczka  z allegro.W końcu!A co środku-2 kurtki takie podobne do parki ;D Jutro piątek <3 Szczerze mówiąc te dni mi lecą tak szybko że masakra ;o Jutro możliwe że napiszę coś o moich planach na weeked ;) Dobranoc;*

Categories: ,

2 Responses so far.

  1. Killah says:

    Ohoho..mi tez szybko leci czas...
    zwłaszcza teraz, w nowej szkole ;P

    widzę że w stosunku do mnie masz trochę mniej nauki :P

  2. Hello dear, like this?
    I wish you a good weekend. Congratulations on your blog, I like it a lot.
    is very beautiful.When you have time come and visit my blog too

    http://couturetrend.blogspot.it/

    I'm on facebook too, with a page refreshed all day.

    http://www.facebook.com/couturetrend1

    I hope your visit, Kisses

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)