Outfit/torba

Siemaa:) Dzisiaj jeszcze dzień luźny,6 lekcji i tylko z matmy zadane xd Jutro najgorszy dla mnie dzień,bo jedyny w którym mam 7 lekcji,a potem granie ;) Chociaż w sumie jutro mam na 9 ,ale i tak jade chyba tym autobusem co zawsze,bo potem nie mam takiego żeby zdążyć ;/

Dzisiaj mam dla Was mój najzwyklejszy outfit do szkoły,chciałam przedewszystkim żeby było mi wygodnie .Torba którą zaraz zobaczycie jest właśnie tą co wczoraj kupiłam.











koszulka i torba-sklep w Miliczu"Jukon"
baseballówka i trampki-allegro
spodnie-H&M

Lecę się kompać i pakować do szkoły bo zaraz "M jak miłość"!Narka;*

Categories: ,

3 Responses so far.

  1. fajna stylizacja! :) taka na "luzie" :D
    Pozdrawiam i zapraszam.

  2. eMC says:

    fajna bluzka ,
    dodałam do obserwatorów ; )

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)