Shopping/Instagram

Heeej:) Dzisiaj zupełnie niespodziewanie pojechałam na zakupy do Wrocławia.Wczoraj weszłam na strone Bershki i znalazłam świetne spodnie.Stwierdziłam również że chcę conversy dlatego dzisiaj z rana pojechaliśmy do Pasażu.Kupiłam te spodnie co chciałam i jeszcze kilka rzeczy,ale teraz pokażę tylko  spodnie i torebke(dostałam ją w prezenie kilka dni temu),a reszte postaram sie w tygodniu:) Conversów nie kupiłam bo nie byłoo tego koloru co chciałam;/ ,ale w przyszłym tygodniu albo jeszcze w następnym się po nie na pewno wybiorę!:)


Tej jesieni modny będzie motyw kwiatowy ,ale również motyw moro na ubraniach.Z racji tego że moro średnio do mnie przemawia,postawiłam na kwiaty.



Wychodząc już z Pasażu naszła mni ochota na coś słodkiego,dlatego poszłam jesszcze kupić jakieś ciasto.Mój wybór padł na to na dole .Pycha jesttttt!;D


Nawiązując do drugiego tytułu notki to postanowiłam reaktywować mój instagram :) Prowadze go już od roku,ale teraz dopiero postaram się wrzucać tam kilka razy dziennie jakieś zdjęcia z życia codziennego nie pokazywane na blogu.Także zapraszam do sprawdzania!A oto link:


Jakoś niedługo wybieram się na pożądniejsze zakupy na jesień.Na razie spisuje liste co jest mi potrzebne.A wy?Też sobie robicie listy czy idziecie i kupujecie bez przygotowań ?:)

Idę się spakować do szkoły :(  Narka ;*

Categories:

5 Responses so far.

  1. zakochałam się w spodniach i torebce <3

  2. Jagoda. says:

    cudowne spodnie.:D a ty taka chudziutka O.O ;*

  3. Karolling says:

    Torebka i spodnie nieziemskie jak Twoje tło na blogu :)

    ;)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)