Siemanko! No to  w końcu mamy piątek<3  Ja dzisiaj postanowiłam odpocząć bo ten tydzień był ciężki ,dlatego połowe dnia przeleżałam w łóżku xd Teraz siedzę i oglądam tv.A jutro jadę do koleżanki z klasy do Cieszkowa.Jeszcze nie miałam okazji tam być na dłużej i pozwiedzać ,także jutro biorę aparat i jadę. Ha ha :) Po drodze jeszcze jedzie jedna koleżaka z Milcza.Mam nadzieję że będzie fajnie i porobimy jakieś zdjęcia:) W każdym razie wrócę wieczorem  i możliwe że coś napiszę ,chyba że będzie późno będę zmęczona to nie xd

A dla Was druga cześć zdjęć z przed dwóch tygodni chyba xd Miałam dodać wcześniej,ale jakoś zapomniałam :)








Ja zmykam,a Wam życzę miłego weekedu!;*


Categories:

One Response so far.

  1. kocham Twoje włosy <3

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)