Zakupy/chora/piątek

Heeej:)Wczoraj jakoś nie miałam weny żeby pisać,za to nadrobie to dzisiaj:D Zacznijmy od dnia wczorajszego.

Po szkole wybrałam się z Karoliną do kawiarni na kawe i ciacho bo miałyśmy tylko 5 lekcji.Posiedziałyśmy tam trochę,nagadałyśmy się i poszłyśmy załatwić jeszcze jedną sprawe.Zdjęcia które zobaczycie na dole są z wczoraj.

Dzisiaj za to byłam  na zakupach i jestem mega zadowolona bo kupiłam wszystko co chciałam na jesień-2 pary butów(snikersy <333 i workery),swetry i grubszą baseballówe.Wszystko postaram się pokazać jutro o ile będę miała siłe bo aktualnie leżę z gorączką w łóżku-.- Nie moge być chora,na przyszły tydzień mam zapowiedzianych dużo kartkówek,także dziisiaj i jutro się kuruję,żeby w ponieziałek iść do szkoły:)





koszulka-Primark
spodnie-Bershka
swterek i baleriny- no name


I taka mini zapowiedź tego co być może pokażę jutro :)


I takie przypomnienie,a mianowicie zapraszam na mój instagram :


A teraz idę się kompać i wracam spowrotem do łóżka.Dobranoc;*

Categories: ,

4 Responses so far.

  1. Olivia.aa says:

    fajne legginsy/spodnie ! : )

  2. KAROLLING says:

    U wielu osób widzę te spodnie ;) Miałam ochotę je kupić ale jednak się rozmyśliłam.

  3. Dorothy says:

    Mi się one strasznie spodobały i po prostu musiałam je mieć hahaha xd

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)