;)

Heeej;)Ten post miał się pojawić wczoraj ,ale miałam problemy z internetem i nie miałam jak dodać. Przez cały tydzień nie miałam czasu napisać.Za dużo nauki...praktycznie odkąd wracałam ze szkoły do wieczora się uczyłam ;/ Jestem strasznie zmęczona ,dlatego dzisiejszy dzień po szkole spędziłam w łóżku,leże sobie tera z laptopem i oglądam fajny film p.t"Mój własny ślub".Wczoraj znowu miałam zabieg i teraz nie mogę ruszać głową bo szwy mam z tyłu na karku i mnie boli  jak ruszam nawet delikatnie.

Dla Was jakieś zdjęcia z tygodnia:




Dzisiaj rano jak wstałam i podeszłam do okna przeżyłam szok bo zobaczyłam śnieg!Mam nadzieję że jak najszybciej zniknie.Dzisiaj mam zamiar się pouczyć bo jutro prawdopodobnie jadę do Wro na zakupy kupić emu i rozejrzeć się za płaszczykiem jakimś cieplejszym.Chociaż szczerze mówiąc jeszcze sama się zastanawiam czy kupić Emu czy Ugg i sama nie wiem xd No nic okaże się jutro jakie będą ;) Idę na śniadanie,pa;*

Categories:

6 Responses so far.

  1. Batoonx3 says:

    omomo ale masz ładne oczy *.*

  2. Ja wole EMU :)
    Będziesz miała jeszcze jakiś zabieg?

  3. Dorothy says:

    Ja jeszcze nie wiem jakie kupię...jutro się okaże,ale chyba Emu( na śnieg by nie przemakały,z tego co czytałam lepsze są oryginalne Emu niż Ugg) :)

    Możliwe,zależy co powie dermatolog ;]

  4. Ja mam oryginalne emu i musze powiedzieć, że sprawują się naprawdę świetnie :)

  5. Dorothy says:

    Jednak nie zdecydowałam się na kupno emu ,na mojej chudej nodze wyglądały strasznie.A poza tym czytałam opinie jednej dziewczyny która ma emu i napisała że już nigdy nie kupi,przemakają jej,teraz są na nią za duże i ugg o wiele lepiej się sprawują.Ja kupiłam biker boots,ale ugg chyba też kupię :)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)