Brak czasu

Heej :) Przepraszam że tak długo się nie odzywałam ,ale nauka pochłania cały mój czas po szkole.Dzisiaj po szkole musiałam iść do szpitala na zabieg,ale na szczęście szybko mnie wypuścili i już po 15 byłam w domu.Aktualnie siedzę i mnie strasznie bolą szwy,a to nie wszystko i w listopadzie znowu  -.- Z racji tego że jutro mam tylko kartkówkę z fizyki wyskoczyłam dzisiaj na krótki spacer i zdjęcia ,które zaraz pokażę

Miałam dodać zdjęcia rogalików ,które ostatnio z mamą upiekłam :)

A to mój pokój podczas sprzątania w szafie hah xd

 Dzisiaj dostałam pierścionek,ale wiem że jest on z Primarka :)



I kilka moich:





 Ha ha ha ha lubię to zdjęcie xd


Idę poczytać na historię i spać!:) Dobranoc!;*

Categories:

One Response so far.

  1. Jagoda B. says:

    ślicznotka :*

    mozliwe, ze jeszcze dzis pokażę :)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)