Brak czasu

Heej:) W końcu znalazłam chwilkę żeby coś tu napisać.Obecnie nauka pochłania cały mój czas +chodzę nie wyspana i chcę mi się spać a trzeba się uczyć -.-  Dzisiaj po szkole byłam na wyciągnięciu szwów ,a na za tydzień mam następny zabieg ;/ Jutro mam tylko sprawdzian z matmy ,przed chwilą się pouczyłam trochę,ale generalnie rozumiem to nie powinno być bardzo źle. Dzisiejszy sprawdzian z polskiego był trudny,ale jakoś dałam radę :D

A na przyszły tydzień sprawdzian z historii,angielskiego + 2 kartkówki z angielskiego -masakra! Dobra nie zanudzam,dla Was jakieś zdjęcia które już czekają bardzoo długo na opublikowanie :)  A w sumie anigif i 2 zdjęcia :)




A jutro piąteczek i prawdopodobnie przyjeżdża do mnie koleżanka :) Zmykam,narka:*

Categories:

6 Responses so far.

  1. Jałć, serio masakra ;xx
    Miłego piątku z koleżanką! :d
    + Ładne zdjęcie ; )

  2. To milego spotkania!!! Fajne fotki :))

  3. Krushyna says:

    ah ta szkoła, nic tylko męczą!

  4. A Co Ci się stało jaki zabieg?
    Jestem nie w temacie! ;C

  5. Dorothy says:

    Miałam wycinane dwa pieprzyki,a w następnym tygodniu następne dwa bo lekarz powiedział że na raz nie można ;/

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)