Outfit/długi weekend

Cześć! Właśnie zaczęłam oglądać film na polsacie,zapowiada się fajnie :D No to w końcu mamy upragniony długi weekend <3 Ja strasznie wyczekiwałam go bo mam już dość ciągłej nauki. Dzisiaj po szkole zostałam dłużej w Miliczu bo musiałam załatwić jedną sprawę,wróciłam do domu i spowrotem pojechałam do Milicza hah xd

Mam dla Was zdjęcia butów ,jak i dzisiejszej stylizacji,zdecydowałam że najpierw zobaczycie outfit :)





bluzka-allegro
narzutka-H&M
spodnie-H&M
buty-nn


Przed chwilą wpadłam na spontaniczny pomysł zrobienia paznokci,jutro postaram się je pokazać.Wracam do oglądania filmu.Miłego długiego weekendu!:*

Categories:

One Response so far.

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)