Park

Siema!:) Miałam wczoraj pisać notkę i iść na zdjęcia,ale z racji tego że się strasznie źle czułam  nawet z łóżka się nie ruszyłam xd Dzisiaj już jest lepiej więc z rana pojechałam z rodzicami do Milicza,a później poszłam do parku na zdjęcia.Przy okazji pokazuję Wam eskimoski ,o których ostatnio pisałam,że zamówiłam na allegro.Przyszły mi już w tygodniu ,ale nawet nie miałam czasu ich pokazać.Drugą parę postaram pokazać się w tygodniu:) W przyszłym tygodniu wybieram się chyba po emu,ale cały czas się zastanawiam ,bo opinie są podzielone jakie czytałam.Niektórzy piszą że Ugg są lepsze ,a ja już sama nie wiem które kupić :)


















Ten tydzień mam na maksa zawalony nauką,także nie wiem kiedy się odezwę.Teraz idę powtórzyć na jutrzejszy sprawdzian z angielskiego.Pa pa :*


Categories:

2 Responses so far.

  1. Marita says:

    ZAPRASZAM DO MNIE NA ROZDANIE ZESTAWU KOSMETYKOWEGO GIORGIO ARMANI'EGO!:)

  2. Krushyna says:

    jak tu ładnie, jesiennie, ale jaka Ty szczuplutka jestes jeeej.

    co do marzeń to mam nadzieję, że się spelnią i że rady dadzą radę:))

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)