Piątek/Kiki

Hej hej!No i mamy wyczekiwany weekend <3 Ja dzisiaj po szkole z racji że jest taka piękna pogoda wyszłam na taras ,posiedziałam,porobiłam zdjęcia kotu i sobie xd ,a potem przyszłam do domu i oglądałam film"Spadaj tato!" .Bardzo mi się podobał.A na koniec dnia wyszłam na spacer,byłam w szoku bo nawet wieczorem jest strasznie ciepło:) Przed chwilą wróciłam i piszę do Was;)









bluzka-nn
bluza-mam taką samą tylko że w kolorze niebieskim,z racji że ją polubiłam dokupiłam jakoś ostatnio jeszcze taką -H&M
spodnie-Bershka
buty-CCC


Teraz siedzę i zajadam się pyszną szarlotką z bitą śmietaną,którą wczoraj z mamą upiekłyśmy:) A jutro wybieram się na zdjęcia do parku,bo są piękne kolory teraz!Narka;*

Categories:

2 Responses so far.

  1. Batoonx3 says:

    o boże ! ale słodki kot : 3
    świetne spodnie : )

  2. Pięknaś ♥
    I kotek prześliczny ! ;3

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)