Siema!Dzisiejszy dzień postanowiłam spędzić na leniuchowaniu.Szkoła mnie wykańcza,dlatego korzystając z tego że na jutrzejszy dzień nie mam żadnych planów i będę w domu mogłam dzisiaj nic nie robić. Jutro mam zamiar sprzątać i się uczyć.Porządki się przydają bo ostatnio co sobotę mnie nie było w domu,także tą wykorzystam.Mam tez dużo nauki ,chyba 3 kartkówki w poniedziałek :<

 Dzisiejsza kartkówka z fizyki to jakaś maskara,ja nigdy nie umiałam fizyki,no ale cześć gdzie była teoria napisałam,a gdzie zadania poległam.Jestem zdecydowanie humanistką i na tych przedmiotach się najbardziej skupię :)

Dla Was jakieś zdjęcia z tygodnia :

 



Teraz oglądam rodzinke.pl ,a potem może oglądnę jakiś film na necie :) Poza tym z łóżka się i tak się nie ruszam bo szwy dalej bolą ;< Dobra,w takim razie miłego weekendu!:*

Categories:

4 Responses so far.

  1. Anita says:

    Również uwielbiam oglądac Rodzinkę.pl ;p
    Super zdjęcia ;*
    Zapraszam.

  2. vejjs. says:

    Mamusiuu, jakie oczyska ;o

  3. Masz śliczne oczka <3
    Zapraszam ! :)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)