Sweterek z ćwiekami

Siema:) Ja zaczynam od dzisiaj weekend także postanowiłam tu coś napisać bo dawno mnie nie było.Teraz postaram się pisać codziennie.A zaczynam dzisiaj weekend bo jutro moja klasa jedzie na wycieczkę ,a ja nie mogę bo muszę iść do chirurga ;< Ogólnie ten tydzień był luźny ,wczoraj w sumie miałam tylko 2 lekcje.Zdecydowanie uwielbiam takie tygodnie jak ten <3

Dzisiaj po szkole wybrałam się na zdjęcia,żeby pokazać Wam mój dzisiejszy outfit i jednocześnie mój ulubiony sweterek <3 No i w końcu mogę chodzić w moich ulubionych butach :D



















sweterek-Reserved
spodnie -Tally Weijl
ramoneska-Zara
buty-www.deezee.pl

Zmykam oglądnąć jakiś film :) Dobranoc i miłego piątku!;*

Categories: ,

2 Responses so far.

  1. Uroczy, "nietoperzowaty" sweterek ♥

  2. Ginger says:

    Uwielbiam kolor sweterka, o tak!
    cala stylizacja mi sie podoba,
    pozdrawiam :)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)