Zakupy

Heeej:) Mam teraz chwilkę więc postanowiłam napisać.Tak jak pisałam wybrałam się dzisiaj do Wrocławia w poszukiwaniu butów na zimę i płaszcza.

Miałam kupić emu ,mierzyłam dwa rodzaje-jedne krótkie ,które mi się nie podobały bo były krótkie a ja chciałam długie i drugie długie ale był tylko kolor szary i jeszcze 37 i były za duże ;/ Byłam mega zła,ale stwierdziłam że poszukam jeszcze w innych sklepach butów,obeszłam chyba wszystkie sklepy z butami ale znalazłam takie że po prostu je uwielbiam!Jakbym nie znalazła tych,to bym się wróciła po tamte emu,ale w sumie wolałam kupić tzw.biker boots,które raczej nie przemokną niż emu ,na temat których czytałam że przemakają -.-

Poza tym znalazłam świetny płaszczyk ,którego ostatecznie nie kupiłam bo nie byłam na 100 % zdecydowana,ale chyba za tydzień się po niego wrócę.Buty postaram się pokazać w tygodniu.Kupiłam jeszcze w Ikei wieszak na ubrania,przez co musiałam przemeblować pokój,jak do końca posprzątam i ogarnę to zrobię zdjęcia :)

Zdjęcia jakieś znalezione +jedno z dzisiaj:



W Pasażu otworzyli stoisko gdzie można samemu robić sobie jogurty-pycha!<3


Idę powtórzyć na anielski,dobrze że tylko 3 dni i wolne <3 Dobranoc;*

Categories:

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)