Zimno

Hej:) Piszę do Was szybciutko i wracam do oglądania filmu "Oszukać przeznaczenie 2".Dzisiaj postanowiłam oglądnąć wszystkie części bo nie oglądałam żadnej. Na razie jestem na 2 ha ha xd A tak poza tym to dzisiaj sprzątałam i się obijałam.

Z racji tego że robi się coraz zimniej i czas wyciągnąć swetry i cieplejsze buty,postanowiłam dokupić jeszcze eskimoski.Jedne już mam z tamtego roku ( zdjęcia na dole) ,a dzisiaj zamówiłam na allegro jeszcze 2 pary innych :) Poza tym w następną niedzielę albo jeszcze następną wybieram się do Wrocławia kupić oryginale emu,dużo się o nich naczytałam-na początku chciałam zamawiać z neta ale w obawie że przyślą mi podróbki ,wolę pojechać i sama kupić tym bardziej że tanie nie są i szkoda by było zmarnować tyle kasy na podróbki :)

A dla Was zdjęcia z przed chwili.Byłam na krótkim spacerze i po raz pierwszy robiłam zdjęcia gdy jest ciemno ,dlatego jeszcze do końca nie ogarnęłam i nie wyszły niektóre dobrze xd







leginsy-H&M
sweter(kupiony dawno temu ,jeszcze chyba wiosną )-H&M
komin-no name
eskimoski-Forever 18

Wracam do oglądania!:) Pa ;*

Categories:

3 Responses so far.

  1. Krushyna says:

    nie lubię emu, ale każdy lubi co lubi;) a jak się filmy podobały?

  2. Dorothy says:

    Ja dzisiaj po przeczytaniu na blogu jednej dziewczyny co jej się stało z emu poważnie zastanawiam się czy nie odpuścić sobie tego zakupu -.- Poleca ona bardziej Ugg niż emu i chyba też się zastanowię nad kupnem Ugg bo nic się jej z nimi nie stało ,a z emu tak ;/

    Bardzo!Jak tylko będę miała chwilę czasu biorę się za następne części :)

  3. anson says:

    śliczne te zdjęcia!♥

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)