Buty

Heej:) Dzisiaj pewnie jak większość z Was byłam na cmentarzu najpierw w Miliczu,potem Sułów,a teraz siedzę i oglądam tv. W sumie nie mam nic więcej do dodania ,więc zostawiam Was z zdjęciami niedzielnych zakupów(buty  jakie kupiłam na zimę i wieszak ) + jakieś moje xd

A taki widok miałam w sobotę po przebudzeniu ;o





Buty kupiłam w sklepie Street  Shoes w Pasażu :) Miałam jeszcze kupić płaszczyk,ale nie byłam zdecydowana,ale ostatecznie w niedzielę chyba się po niego wrócę!:D



Od dzisiaj na blogu są kategorie,myślę że tak będzie wygodniej wyszukiwać postów :) Pa ;*

Categories:

2 Responses so far.

  1. Jagoda B. says:

    aaaahh, tez chce taki wieszaczek <3
    uzylam szpilki :))))))

  2. Monja says:

    szkoda ze juz po sniegu:( xo

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)