Chora

Hej hej :) Ja prawie całą niedzielę spędziłam w łóżku bo się przeziębiłam ;/ Mam stan podgorączkowy i ogólnie się kiepsko czuję.Trochę się pouczyłam na jutrzejszy sprawdzian z niemieckiego i będę się zaraz pakować.

Co do wczorajszych zakupów przez internet,to zamiast ciuchów postawiłam na biżuterię i zamówiłam kilka rzeczy,zresztą pokażę jak przyjdzie :) A z ciuchów to tylko sweterek i tregginsy. Dla Was kontynuacja zdjęć ,które dodawałam wczoraj ;)









Ten tydzień będzie bardzo pracowity,mam zapowiedziane kartkówki,sprawdziany ogólnie dużo nauki,ale bywało gorzej.Postaram się odzywać w miarę często :) Miłego tygodnia!:) Pa;*

Categories:

17 Responses so far.

  1. PaulinaSz says:

    Życzę szysbkiego powrotu do zdrowia, ja drugi tydzień leczę przeziębienie!

  2. świetnie wyglądasz:) bardzo mi się podoba:)

  3. Ana says:

    amazing look, lovely sweater!

    www.tomelessismore.blogspot.com

  4. Śliczny outfit :)
    Też w tym tygodniu miało czekać mnie multum sprawdzianów, ale niestety rozchorowałam się i muszę leżeć w łóżku do końca tygodnia :/
    Obserwujemy?
    Pozdrawiam :)

  5. you look so gorgeous! i love your floral blazer :D
    anyway, visit my blog too dear? http://raellarina.blogspot.com/

    xoxo,
    Rae. :3

  6. Przepiękne zdjęcia ! :)

  7. fajny ciekawy blog...pozwol ze dodam cie do obserwowanych...w wolnej chwili zapraszam do siebie

    sliczne zdjecia...jestes mega fotogeniczna :))))pozdrawiam

  8. ewa phix says:

    No to czekam na notke z zakupami :D Bardzo ładne zdjęcia:) Również dodaję do obserwowanych:)

  9. ewa phix says:

    No to czekam na notkę z zakupami :D Bardzo ładne zdjęcia :) Również dodaję do obserwowanych:)

  10. jwasiaa says:

    Masz śliczny uśmiech :)))

  11. ewa phix says:

    Przepraszam chyba zaszła jakaś pomyłka:) Zobaczyłam, że zostawiłaś w komentarzu u mnie, że dodajesz i liczysz na rewanż, ale jednak mnie nie dodałaś, także końcówka mojego poprzedniego komentarza jest nieważna :P Pozdrawiam:)

  12. Qneza says:

    Wracaj do zdrowia :)

  13. Dorothy says:

    Oj chyba nie chcący Cię nie dodałam,już się poprawiam :)

  14. Ewelina says:

    dziękuję :) również już obserwuję :) pozdrawiam
    madamedeluxe

  15. Agata S. says:

    Ciekawy blog. Miło mi zobaczyć motyw galaxy w tle ;)

    xoxo, A

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)