Cześć!:) Mamy upragniony weekend-w końcu!Po szkole chwilę odpoczęłam a potem poszłam na spacer.Jutro wybieram się do Wrocławia na zakupy,muszę rano wstać bo autobus jest o 8:33 grrr ;< ,ale to nic odeśpię w niedzielę :) Jutro jadę kupić płaszczyk,który już ostatnio mierzyłam,na 90 % go kupię,ale rozważam jeszcze inny z Bershki ;)

Mam dla Was outfit z tygodnia,kilka zdjęć tylko bo jak wracam ze szkoły to jest już kiepskie światło i trudno zrobić dobre zdjęcie :<




koszulka-Primark
baseballówka-allegro
spodnie-Bershka 

Dzisiaj dowiedziałam się że zostałam otagowana,z racji tego że taka notka wymaga do zrobienia dłuższego czasu,postaram się ją dodać jutro albo  w niedziele,zależy o której jutro wrócę :) Miłego weekendu ;*

Categories:

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)