Hej hej :) Nie wierzę ,że już prawie koniec niedzieli ;o Ten tydzień zapowiada się w miarę luźny jeśli chodzi o szkołę także nie powinno być źle.Dzisiaj postanowiłam upiec babeczki,pierwszy raz piekłam według przepisuj,a nie gotowe z opakowania i muszę się pochwalić że były dobre.Na wierzch bita śmietana i były pycha<3 Wieczorem wyszłam na spacer ,a teraz siedzę i próbuję się douczyć na jutrzejszą kartkówkę z historii ;<

Dla Was jedno zdjęcie babeczki i jakieś kamerkowe z dziś:


Ostatnio przeglądając archiwum zdałam sobie sprawę ,że przestałam dodawać zdjęcia kamerkowe,a kiedyś robiłam to często.Postanowiłam się poprawić i coś jakieś czas takie też dodawać :D



Jak tylko przyjdzie mi paczka z ciuchami idę na zdjęcia,dlatego możliwe że nawet w tygodniu pojawi się jakaś notka z outfitem :) Niby codziennie mam kartkówkę czy coś,ale w większości już umiem,także powinnam mieć chwilę,żeby iść na zdjęcia :) Miłego tygodnia i samych dobrych ocen! ^^ ;*

Categories:

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)