Leniwa sobota

 Heej;) Dzisiaj w końcu się wyspałam bo wstałam po 13 ha ha :) Pojechałam do sklepu,trochę się pouczyłam na kartkówkę z historii(jutro będę musiała się i tak douczyć) ,a potem wyszłam na spacer.W sumie niedawno wróciłam do domu .Teraz leżę i oglądam Kevina : Muszę wstać i zrobić sobie jakąś kolację ,ale mi się nie chce.

Dzisiaj miała być notka o współpracy,jednak przesunęłam ją na poniedziałek,bo czekam jeszcze na jednego e-maila,wtedy wszystko będzie już załatwione i będę mogła napisać więcej :) Dla Was jakieś zdjęcia z folderu "na bloga" bo dzisiaj jakoś nie chciało mi się robić zdjęć.













Jakieś moje na koniec:


Uciekam się kąpać :) Pa pa ;*

Categories: ,

One Response so far.

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)