Liebster blog

Hej:) Tak jak pisałam dzisiaj notka inna niż zwykle,bo ostatnio zostałam otagowana przez klik :) Bardzo mnie to ucieszyło i dziękuję za otagowanie :)

Zasady zabawy:
,,Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."


Pytania od Eweliny:


1. Ulubiony serial/ film
"Pierwsza miłość"

2. Jaki masz telefon ? 
Iphon 4

3. Gazeta którą czytasz ?
Rożne,zazwyczaj jakieś o modzie :)

4. Wymarzony zawód ? 
Nie posiadam jak na razie.

5. Ulubiona pora roku ? 
Laatoo <3

6. Twoje hobby / zainteresowanie 
Moda i fotografia

7.  Jaki gatunek muzyki słuchasz ? 
Różnie ,ale najczęściej pop.

8.  Baleriny czy trampki ? 
Baleriny!

9.  Wolisz rozpuszczone czy spięte włosy ? 
Zdecydowanie rozpuszczone

10. Czy grasz w jakieś gry komputerowy / online ? 
Nie.

11. Jak Ci się podoba mój blog ? 
Bardzo,wchodzę gdy tylko mam chwilkę,by sprawdzić czy nie ma czegoś nowego :)

Ja odpuszczam sobie zadawanie pytań i nominację :)


Zmykam się pouczyć na biologię ,narka :*


Categories:

One Response so far.

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)