Nowy kolor włosów

Hejj hej!:) Wczoraj byłam u fryzjera iii zmieniłam kolor włosów :D Już od jakiegoś czasu się nad tym zastanawiałam,ale się bałam jak będą wyglądać. Na szczęście się odważyłam i przy okazji zrobiłam sobie prezent na urodziny ,które mam jutro .Szczerze mówiąc uwielbiam mój nowy kolor włosów <33

Tak poza tym to dzisiaj pokazuję Wam jak wyglądam w nowych włosach + sukienkę którą kupiłam kilka miesięcy temu na allegro.Dzisiejszy dzień był świetny.Z samego rana dostałam od taty przedwczesny prezent na urodziny a mianowicie nowy statyw i cześć do aparatu,którą chciałam kupić już od kilku miesięcy,jest to wężyk spustowy :) Na zdjęciach go zobaczycie :) W szkole było całkiem fajnie,ocena z sprawdzianu z geografii zadowala mnie,także jest ok :D


Nowy statyw jest bardzo wysoki ,nie to co mój poprzedni.














bluzka-allegro
sukienka-allegro (River Island )
spodnie-Tally Weijl
eskimoski-allegro

Jutro pokażę Wam w końcu tą biżuterię,bo w tygodniu nie miałam czasu ,a dzisiaj chciałam Wam pokazać nowy kolor :)  Uciekam skomentować Wasze blogi !Narka :*

Categories: , ,

10 Responses so far.

  1. Qneza says:

    Śliczne zdjęcia. Masz śliczne włosy ♥

  2. olson. says:

    łady kolorek *.*

  3. Gab Gie says:

    śliczne włoski *__________*

  4. w takim razie wszystkiego najlepszego:) spełnienia marzeń:)piękny kolor:) a do czego służy ta część?

  5. Linde Lou says:

    Rewelacyjnie wyglądasz!

    Pozdrawiam:*
    Obserwujemy?;)

    http://linde-lo.blogspot.com/

  6. szparson says:

    jaki piękny ♥

  7. cuuudne włosy *.*
    zapraszam do mnie, robie naglowki! ;3

  8. Natt. says:

    świetny kolor :)

  9. statyw to bardzo pożyteczna rzecz ;dd

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)