Płaszcz

Siemka :) Mam dla Was tyle zdjęć że nie wiem,które najpierw xd Obiecywałam że pokaże płaszczyk ,więc najpierw te,a jutro albo pojutrze zdjęcia z dzisiaj. Dzisiaj mam trochę czasu,bo jutro nie mam nic,za to w piątek mam kartkówkę i sprawdzian ;/ Robi się coraz zimniej,dzisiaj byłam na zdjęciach ok.1 h na dworze ,a jak wróciłam to miałam tak zmarznięte palce że szok !Trzeba się zacząć cieplej ubierać,bo ta pogoda jest zdradliwa ^^

















bluzka-Bon Prix
kamizelka-allegro
spodnie-Bershka
płaszcz-New Yorker
buty-www.deezee.pl

W piątek nie wiem czy pojawi się notka,bo po szkole przyjeżdżają do mnie koleżanki i zostają na noc.Także nie wiem kiedy się odezwę znowu ;P  Idę się kąpać ,pa :*

Categories: ,

7 Responses so far.

  1. Kaśka says:

    śliczne zdjęcia, świetny kolor spodni :o :3

  2. Jaki płaszczyk ! <3
    A jak ślicznie wyglądasz , tak niewinnie ♥.♥

  3. Śliczna jesteś :)
    Zapraszam :)

  4. Świetny blog!
    Obserwujemy?♥
    http://amy-and-ammy.blogspot.com/

  5. Krushyna says:

    pogodna jesień zawitala, a ja za oknem mam mgłę;/
    ładna stylka!

  6. Ewelina says:

    Pięknie wyglądasz :) zapraszam do mnie, a może obserwujemy? :)
    madamedeluxe

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)