Płaszczyk

Hej hej :) Jednak dzisiaj nie kupiłam tego płaszczyka co chciałam,bo mama kupiła mi inny a nie miała czasu dzisiaj jechać.Ten co mi kupiła jest podobny do tego co miałam,ale różni się kilkoma rzeczami między innymi jest z innego materiału ;P W każdym razie z tamtego  nie zrezygnowałam i prawdopodobnie pojadę w sobotę do Wro i go kupię :) Tak stwierdziłam że na dobre mi to wyszło bo będę miała dwa płaszczyki jeden szary(pokaże go na dole) a drugi czarny ten co kupię:) Mam jeszcze w planach kupić ciepłą kurtkę,już mam upatrzoną ,ale jeszcze się zastanawiam.Praktycznie w każdej sieciówce jest ta kurtka,także duży wybór jest:)






No i niestety koniec długiego weekendu :( Ja w tym tygodniu o dziwo pierwszą kartkówkę mam dopiero w piątek (;o) ,także postaram się odzywać w miarę często :) Ogólnie jestem w szoku,że taki luźny ten tydzień będzie ;P Idę się kąpać ,narka ;*

Categories:

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)