Paznokcie

Hej!:) Dzisiaj chciałam napisać o masce z Alterry którą pokazywałam tu .Stosuję ją już od jakiegoś czasu i jestem z niej bardzo zadowolona. Przed chwilą wykąpałam  się i też ją nałożyłam,każdy zostawia ją na głowie na tyle ile potrzebuje ,u mnie 30 min wystarcza.Włosy na drugi dzień są mięciutkie i mają większą objętość.Stosuje się ją raz w tygodniu,ale nawet kilka dni po włosy nadal są miękkie :) Także polecam bardzo!

Dla Was dzisiaj mam zdjęcia moich paznokci.Teraz już mam inne,przed chwilą zrobiłam.Te z brokatem na dłuższą metę wytrzymają bardzo krótko ;< Dzisiaj wszystkie posty przyporządkowałam do danych kategorii,trochę mi to zajęło,ale teraz będzie lepiej wyszukiwać:)





Jeszcze tylko dwa dni i znowu do szkoły ;/ Ja na szczęście nie muszę się dużo uczyć na poniedziałek,pół godzinki i po lekcjach -jutro się tym zajmę,bo w niedzielę do Wro :D Miłego wieczoru :*

Categories:

2 Responses so far.

  1. świetny odcień niebieskiego ;)
    jesteś śliczną dziewczyną ;)

    Zapraszam.

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)