Weekend

Siemka!:) W końcu się doczekałam piątku! Pare dobrych ocen wpadło,także ogólnie jestem zadowolona,teraz czekam na ocenę kartkówki z matmy -.- Myślę że będzie w miarę ok ;) Byłam dzisiaj na spacerze bo w końcu miałam chwilę,a teraz siedzę i oglądam tv .

Mój tydzień zaczął się dobrze,bo w poniedziałek na poczcie zastała mnie miła niespodzianka ,a mianowicie propozycja współpracy ,jutro postaram się napisać więcej na ten temat i dodać baner :)

Dla Was zdjęcia chyba z przed tygodnia :D







Nie mogę się doczekać aż przyjdzie mi paczka z zamówieniami z allegro,mam nadzieję że w przyszłym tygodniu już będzie :D Do jutra!:)


Categories: ,

One Response so far.

  1. ewa phix says:

    Bardzo ładne zdjęcia ;)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)